NYA KLÄDER!

2012-04-21, 20:45:47 / Kategori: Allmänt
AHHHH, I dag var jag, Nico och Mellis i västerås och shoppa. Jag handlade en svart Blus grej! (från Gina) och ett svart basic linne (också från Gina)  och en peace tröja! (från New Yorker) Och jag köpte ett örhänge (från Glitter) och någon himmla överaskings påse son tydligen hade ett värde av 400kr (INTE SANT JÄWLA SKIT GREJER! Från Glitter) KÖP INTE EN ÖVERASKNINGS PÅSE! Det suger!! jag menar jag fick ett halsband där det var ett V på? vad fan ska jag med ett V halsband med? någon som vill ha det? Aja nu ska jag kolla på någon konstig film med pappa och Signe. Om jag orkar så lägger jag ut bilder på mina nya kläder. PUSS PÅER PUSSGURKOR!!!<3 HAHA.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!